maandag 3 mei 2010

Thanks

Ik heb deze kaart gemaakt speciaal voor een oud collega van mijn man en zijn vrouw omdat ik hun ( maar ook alle andere die dit lezen ) wil bedanken dat zij mijn liefste lief niet vergeten zijn. Ze sturen me steeds lieve kaartjes om me te laten weten dat ze aan mij denken maar ook aan Antoine. Zeven maanden lijkt een hele tijd maar voor mij voelt het nog steeds als gisteren. Ben dankbaar voor de steun die kreeg maar vooral die ik nog krijg van iedereen na het overlijden van Antoine.
Zoals de tekst van de stempel al zegt is elke nieuwe dag de belangrijkste, ik probeer dan ook met Antoine (levensgenieter pur sang ) in gedachten van elke dag weer wat te maken.

Papier is van Basic Grey
Stempel: Stamps Happen: take time
Challenge: alles met en over kleuren met Derwent potloden

5 opmerkingen:

  1. Schitterend is je kaart, wat een prachtig afdrukje en super gekleurd! Bedankt voor het meedoen aan de challenge! erg lief dat mensen op deze manier aan je denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaaarten bednkt door de deelname

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje Jacqueline. Fijn dat er mensen zijn die je steunen. Het zal ook zeker niet meevallen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje en wat fijn dat er mensen voor je zijn in een moeilijke periode van je leven.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een teken van medeleven doet je altijd goed. Fijn dat er ook mensen zijn die het voor jou doen. Je hebt een mooie kaart gemaakt en bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen