woensdag 13 juni 2012

Telefoonhoesje



Een telefoonhoesje haken stond al een tijd op mijn te do-lijstje maar het kwam er maar niet van. Maar geïnspireerd door een aantal leuke blogs ben ik van het weekend maar eens aan de slag gegaan. De kleurtjes uit gezocht en gewoon maar begonnen. En ik moet zeggen niet helemaal ontevreden over het eindresultaat....
Er gaan er vast nog wel wat meer volgen want er zijn al weer een aantal kapers op de kust voor het hoesje, tja en zeg dan maar eens nee...

Mijn inspiratie vond ik hier:http://annekids.blogspot.nl/ en hier: http://www.bypastries.blogspot.nl/


Liefs Jacqueline 

9 opmerkingen:

  1. Leuke kleurtjes heb je gekozen. Ik snap best dat er kapers op de kust zijn, hij is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi jacqueline,
    zeer mooi hoesje, ik zou ook zo'n kaper kunnen zijn :)
    maar ik kom met ander nieuws,
    ik heb je namelijk een award gegeven, meer info vind je op mijn blog.
    Je mag er mee doen wat je wil.

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are gorgeous, love the colours and pretty crochet flower xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt, en zo'n hoesje is zo handig in je tas. Ik kan me voorstellen dat daar kapers voor op de kust liggen, hahaha...

    groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet helemaal ontevreden over het resultaat? Je hebt geweldig toffe kleurtjes gebruikt! Helemaal wel tevreden ja! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een gezellig telefoonhoesje!! (was wel veel draadjes afhechten,zeker!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zien er heel mooi uit. Is weer eens wat anders.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi met die bloem en het randje bovenaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig!!

    Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen