woensdag 18 juli 2012

Ik wil....

Toen ik vanmorgen beneden kwam zag ik Meneer Ami op de bank zitten met mijn telefoon, ik vroeg hem wat ben je aan het doen met mijn telefoon?

Hij vertelde mij dat hij op zoek was naar een vriendinnetje want de laatste tijd waren er zoveel vriendjes geweest die maar heel even bij ons bleven en dan weer ergens anders gingen wonen, en daar was hij klaar mee...!!! Ik wil een vriendinnetje dat blijft.....





Ok, ga maar kleurtjes garen uitzoeken en dan maak ik een vriendinnetje voor je. Na lang getreuzel was meneertje eruit, het werden echte meisjes kleuren

Samen begonnen we aan zijn vriendinnetje, nou ja dat wil zeggen ik was hard bezig en Meneer Ami keek toe of alles wel naar zijn zin ging ...



En ja hoor na een half uurtje zakte hij langzaam onderuit. Met de woorden duurt wel lang ...


Voordat ik het wist hoorden ik een zacht gesnurk
Meneertje lag heerlijk te slapen....


Lief Jacqueline

10 opmerkingen:

  1. Die Amineko's zijn ook wel steengoed in overal slapen hè ;-)
    Probeer in deze eens wat peper te stoppen, misschien helpt het :p
    Het wordt vast weer een heel mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah.., dat is lief dat je naar meneertje Ami hebt geluisterd!
    Alleen is maar alleen, ook voor een Ami.
    Terwijl ie daar zo heerlijk ligt te slapen - tja de hele nacht zitten piekeren natuurlijk en aan de telefoon.. - krijgt hij gewoon een maatje!
    Ben benieuwd...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak er een stoer vrouwtje van, dan blijft hij misschien wakker, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, soms moet je als Amineko het heft in eigen hand nemen.
    Gelukkig wordt er dan naar je geluisterd...
    Het lijkt een vrolijk vriendinnetje te worden :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey laat ik nou in Trier vandaag 2 bollen garen hebben gekocht in een wolwinkel voor een Amineko,want ja als je haakt MOET je gewoon ook een keer een Amineko (gehaakt) hebben toch?!?!Dat was mijn volgende plan en daar kocht ik vanmiddag deze gemailleerde bollen voor en raad eens wat?!?!?ze lijken als 2 druppels water op diegene waar jij nu mee begonnen bent...

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mm wel toevallig je zou bijna gaan denken dat het dan familie van elkaar zou moeten zijn ;).
      We hebben nog meer overeenkomsten zag ik op je blog: Kippen

      Verwijderen
  6. Amineko is prachtig,en ben benieuwd hoe zijn vriendinnetje word.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk blog berichtje heb je gemaakt, ja ik vind Amineko ook zo leuk, die hele grote die op mijn blog staat, vind ik ook nog steeds eindeloos,
    groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En gaat meneertje slapen tot zijn vriendinnetje af is? Ik ben alvast benieuwt naar haar...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen