zondag 23 september 2012

Mandje

Al struinend langs allerlei creatieve blogs, kwam ik dit leuke mandje tegen. Ik wist het gelijk dit ga ik maken voor het nieuwe "wereld" burgertje wat binnenkort geboren gaat worden.
Gelijk met de aanstaande mama gebeld over wat haar kleuren waren, gelukkig had ik die nog op voorraad en kon ik direct aan de slag.....


Al gauw kreeg het mandje vorm. Ik heb het grootste deel van het patroon gebruikt alleen de rand heb ik aangepast naar mijn eigen smaak en idee. Nu nog wat leuke kleine cadeautjes om het mandje te vullen en geduldig wachten tot het baby'tje zich aankondigt....Spannend !!

Het patroon kan je vinden bij de Haakfabriek ..


Liefs Jacqueline



12 opmerkingen:

  1. Wat leuk met die amineko's erin. Zo'n mandje komt altijd van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke. Altijd handig zo'n mandje. En als het dan ook nog kan dienen als' verpakking' voor cadeautjes, dan is ie ook nog eens multifunctioneel :)
    Leuke kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk zo'n mandje voor wat voor gelegenheid ook. En voorlopig wordt het mandje dankbaar gebruikt, zie ik. Fijne zondag! Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve cadeautjes zijn het. Die gaan wel in de smaak vallen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg mooi uit en gevuld is die vast prachtig om als kado te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi mandje. Leuk cadeautje...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief zeg! En leuk dat je meedeed met Link Your Stuff.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this basket and the kittens are also very cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jacqueline,

    Dat ziet er weer strak uit hoor, leuk!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen