zaterdag 20 oktober 2012

Binnen...



Vandaag zag ik op de blog van Knutselmam dat de postbode zijn of haar werk goed heeft gedaan en mijn swap pakketje netjes heeft afgeleverd.
In het pakketje  zaten de volgende kleine cadeautjes, gehaakte bloemhanger, vrolijke onderzetters, wat lekkers en nog twee kaarten die ik had gemaakt.


De swap bij Biene Bien was mijn allereerste swap op haak gebied ( weleens met  atc kaartjes gedaan ), het een leuke en spannende ervaring die ik zeker smaakt naar meer.....









Liefs Jacqueline





























6 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke kleurtjes heb je gebruikt voor je swap-cadeautjes. Fijn weekend, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een heerlijk vrolijk swappakket gemaakt! Helemaal Jacqueline haar kleurtjes!
    Ik vind het wel heel vreemd dat jij het pakketje van haar nog niet hebt ontvangen. Ik hoop van harte dat dat spoedig komt.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je pakketje ontvangen, dat heb je wel gezien! Maar van mijn swap-maatje (niet jij) heb ik nog niet gezien, dat ze het heeft ontvangen..
    Je hebt vrolijke kleurtjes gebruikt voor je swap! Ha.. net waar ik van hou! Vriendelijke groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi swap-pakket heb je gemaakt meis!!!!
    Kon niet anders dan dat dat super in de smaak viel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer vrolijk uit hoor zo'n bloem aan de muur.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat mooi! Die bloem is echt zooo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen