zaterdag 27 oktober 2012

Hype en je kan niet achter blijven....

Oh wat zijn ze leuk de petit four van Grietjekarwietje maar tja wetend van mijzelf dat ik zulke dingen eigenlijk nooit in mijn huisje neer ga zetten, keek ik verlekkerd naar de leuke werkjes en zei: nee gaan we niet aan mee doen (grrrr). .....
Yippie Yippie dit heeft zo moeten zijn, ben heel even bij mij buurvrouw langs en wat zie ik!! Er staat een klein gehaakt gebakje, te mooi om waar te zijn. Hey buuf vindt je dit soort dingetjes leuk, ja heel leuk zelfs zo leuk dat de kids er niet mee mogen spelen..... Gnif Gnif ik moet nu echt naar huis.
Je raadt het al het excuus om toch lekker mee te haken met de hype ... soms wordt je zo gelukkig van kleine dingetjes (hihi)


Snel mijn bestelling van de uiltjes afgemaakt voor mijn vriendin want die worden morgen afgehaald door haar man. Tja die wordt ook zelfs ingezet om maar zo snel als mogelijk de sleutelhangers op de bestemming te krijgen....


Je weet ondertussen wel van welke patroontje ik de uiltjes haak, maar mocht je het nog niet weten hier staat een hele duidelijk tutorial en het patroontje: Kervei

Fijn weekend en liefs

Jacqueline

8 opmerkingen:

  1. Aha, zo zijn buurvrouwen wel heel erg handig om naast te wonen :-) Veel plezier met je gebakjes!
    En je uiltjes zijn weer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk dat je toch meedoet. Ik kweet niet hoe leuk... Mooi uiltjes weer.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze blijven leuk die uiltjes! Hahaha... ik heb ook zo geredeneerd, ik ben niet van plan een schaaltje gehaakte gebakjes in mijn huisje te zetten en doe dus niet mee, maar als ik al die exemplaartjes zie passeren, jeuken mijn handen toch ook om mee te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja.. die petit fourtjes zien er inderdaad verleidelijk uit (om te haken), volgens mij ga ik er ook niet aan ontkomen om er een paar mee te haken :) Die van jou zien er ook weer mooi uit. Je kan mooi haken! Ha.. dat kan ik wel zien bij jouw swap voor mij!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, je bent ook voor de bijl gegaan...
    Ja, ik had eerst ook van zoiets "laat maar gaan", maar ja..., ze zijn tè leuk en lekker snel af. Wat zullen je buurkindertjes fijn winkeltje kunnen spelen met jouw taartjes.., of is dat niet de bedoeling?

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha,ha...ik had ook niet gedacht zoiets in mijn huis neer te zetten en de schaal met de tot op heden gehaakte petit-fourtjes staat dan ook nog in de kast met de petit-fourtjes er op,als ik hem vol genoeg vind zal ik hem dan denk ik toch maar neer gaan zetten en mocht ik het binnen de kortste keren weer beu zijn dan kan ik er altijd wel iemand mee blij maken;-)Je buurvrouw boft zo maar met je!De uiltjes zijn ook erg leuk!



    groetjes

    Angeline
    www.mijnplekkie.tk


    p.s;als je je woordvertificatie uitzet wordt reageren voor je volgers NOG leuker!Wist ik eerst ook niet,je vind op mijn blog hoe dat moet door op de rose button rechts in het overzicht te klikken als je interesse hebt!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je ook meedoet, het is wel heel verslavend hoor. Ze zijn heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, een goede buur is altijd handig. Wat heerlijk dat jij nu ook mee mag doen met de petit-fourtjes :)
    Ze zijn toch wel heel leuk om te maken (en weg te geven).

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen