maandag 22 oktober 2012

Piep piep.....

De uiltjes vliegen hier weer in het rond. Dit keer op verzoek van een lief vriendinnetje, haar mama mailde de kleuren combinaties aan mij door. Ze gaat haar vriendinnetjes er blij mee maken. Zelf werd ik blij van al die vrolijke kleurtjes en de combinaties ervan.
De uiltjes zijn af, nu ze alleen even verwerken tot fleurige sleutelhangers voor de meiden. Tot die tijd vliegen ze hier in de woonkamer rond .....Uiltjes in de woonkamer en .....
twee enorm schattige kuikentjes in de keuken. De twee nieuwe meiden moeten nog even een maandje binnen blijven voordat ze bij de andere in het kippenhok mogen. Het zijn echte jonge meiden, ze piepen de heel dag door.... mmm waar zouden ze het toch zo saampjes de hele dag over hebben...

Liefs Jacqueline

11 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes, zowel de uiltjes als die lieve kuikentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een schatjes zowel de uiltjes als de kuikens,die 'slofjes'aan hun pootjes!LIEF!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah! wat een gezelligheid, zulke jongedames in je keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhhhh gossie wat een dotjes die 2 jonge meiden!
    Super lief!!!!

    Leuk je uiltjes meis!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat en gevogelte bij jou in huis :-)
    Pas maar goed op dat je niet per ongeluk op de jonge dames gaat staan.
    De uiltjes zijn weer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. AAHHH wat lief. Ik vind de uiltjes gaaf en de kuikentjes lief. Fijne dag, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kuikentjes binnen? Oh..., dat lijkt me geweldig, maar dan wel zonder m'n katten..! Zitten ze in een hokje of mogen ze de hele dag vrij rond lopen?
    Mooie uiltjes joh, ze blijven leuk om te zien en te maken hè..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zitten in een hokje binnen maar mogen paar keer per dag even hun veertjes en pootjes strekken.( hoeft niet maar hok is groot genoeg maar is het idee )

      Verwijderen
  8. Het zijn wel geboren topmodellen volgens mij. Ze gaan er helemaal voor staan zo voor de camera, geweldig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Leuk! Wat een lieve kuikentjes!

    Ik ga je volgen hoor!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik kwam bij toeval op je blogje terecht!
    wat een mooie dingen maak je zeg mijn complimenten

    groetjes ciska

    BeantwoordenVerwijderen