zaterdag 13 oktober 2012

Swap swap ....

Een dagje na mijn verjaardag viel er nog een leuke envelop op mijn deurmat, weer een klein feestje want toen ik de envelop open maakte ( scheurde van nieuwsgierigheid ) zaten daar allemaal kleine cadeautjes in die Carin voor mij had gemaakt. 
Ik werd verwend door haar met een het Snuf Konijn patroon, key koord een klein tasje en een heleboel mooie kralen. En dit allemaal in mijn favoriete kleuren. Oh ja oeps er zaten ook nog lekkere chocolaatjes bij de verrassing, staan niet op de foto want je weet hoe het kan gaan met chocola ......
Carin heeft ook een nog een webshop die zeker een bezoekje waard is: Toedeloez
En nu snel mijn eigen swap afmaken.......

Fijn weekend

Jacqueline

9 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is een heel leuk pakket!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een fijne dag gehad?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je verjaardag. Je hebt wel een heel leuk pakket ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Jacqueline, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik ben maar snel even op je blog gaan kijken, ik heb zoveel gemist de afgelopen tijd...
    Wat een leuk swappakket heb je gekregen, lijkt me zo spannend om mee te doen!

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke verwennerij! Leuk patroon van Snuf.
    Heel veel plezier met je cadeautjes.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, ik ben blij dat de chocolade lekker was, toffe swap! En nog een hele fijne verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha.. ik las net je berichtje.. Ik ga nu wel heel erg uitzien naar de postbode morgen! Ben zo benieuwd.. Echt leuk om met de swap mee te doen hé.. Alleen moet de postbode niet zo lang wachten als bij mijn swap. Ik heb hem zaterdag op de post gedaan, maar ik hoor niet of het is aangekomen :(
    Vriendelijke groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk verwenpakket!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben blij dat JIJ er blij mee bent, ik heb mijn best gedaan.
    Nu kan ik de foto dan ook op mijn blog zetten.
    http://toedeloezz.blogspot.nl/
    Was een hele leuke swap toch??
    Lieve groetjes voor iedereen van mij

    BeantwoordenVerwijderen