maandag 8 oktober 2012

Vrolijke kleurtjes week

Deze week worden alle vrolijke kleurtjes katoen uit de kast getrokken. Het eerste projectje met vrolijke kleurtjes is de rammelaar die ik maakte voor een vriendinnetje die over een paar weekjes haar tweede kindje krijgt. Aangezien ik niet wil weten of zij een jongetje of meisje gaat krijgen maar verschillende kleuren gebruikt die voor beide kunnen. Het patroontje vond ik op Ravelry lang geleden ....

Het tweede project wat ik deze week ga maken met hele vrolijke kleurtjes is nog een geheimpje. Ik doe mee met de swap van Bien Bien Je kon je favoriete kleurtjes door geven en je voorkeur wat je graag zou willen ontvangen ...... Je raad het al bij mij stond er in de mail graag iets met vrolijke kleuren en de rest mocht ik zelf verzinnen. De plannen zijn gesmeden en we zijn al druk in de weer voor de swap.....

Liefs

Jacqueline

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke rammelaar!
    Gelukkig, ik ben dus niet de enige die nog niet klaar is met de swap (al ben ik wel al een heel eind). Succes en veel plezier, maak er wat moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele vrolijke rammelaar heb je gemaakt. En idd hij kan voor zowel een jongen als een meisje. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zeker leuk geworden, die vind zij wel leuk denk ik. En ga je voor zijn/haar zusje nog iets leuks maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kraamkadootje heb je gemaakt, leuk die vrolijke kleurtjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, zo'n vrolijk gekleurde rammelaar. Ook leuk om te maken, denk ik.
    Spannend om mee te doen met een swap. Het blijft verrassend wat een ander voor je gaat maken....
    Veel plezier met het maken van jouw cadeautjes.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen