zaterdag 16 februari 2013

Even lichte paniek .....

Help dacht ik aan het begin van deze week wat zal (moet zou beter zijn i.v.m verslaving :)  ) ik eens gaan haken. Er stond helemaal niks op de planning en dat komt nooit voor!!
Er is altijd wel iets wat ik wil gaan maken of er is altijd wel wat te maken voor iemand.
Heel even kwam de meneer of mevrouw "paniek" om de hoek kijken .......Help !!! Dat wordt lijst met favoriete dingen nog te doen door struinen, tja maar daarvan vindt ik alles leuk. Dit wordt het nee ...toch maar .....

Maar toen kwam via het bekende "gezichte boek "het verzoek of ik misschien voor de zus van Lief een uiltje kan haken. Het liefst eentje met groen. Natuurlijk geen probleem en hup aan de slag .....
En toen ging het balletje katoen van zelf weer rollen want na de uiltjes kwam al heel snel het verzoek of ik nog zo'n konijnen knuffeldoekje kon maken voor hele lieve vrienden van mij. Ook geen probleem ....


En op de zelfde dag vroeg mijn buurmeisje kan jij ook rokjes haken met heeeeeeel veeeeeel kleurtjes ....

Zo ging ik van niks te haken naar even stevig doorhaken!!

Fijn weekend en liefs

Jacqueline 


 

12 opmerkingen:

  1. Ik herken het gevoel. Het maakt mij ook onrustig wanneer ik even niet weet wat te gaan maken. Maar je bent ondertussen alweer goed op dreef, zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, zo lang blijven die haaknaalden van jou heus niet werkeloos hoor ;-)
    Je bent weer lekker op dreef en hoe! Mooie uiltjes, lief knuffeldoekje en het rokje... daar mogen we vast later van genieten :-)
    Fijn weekend en veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De blokkade is weer opgelost....Maf he, terwijl het iedere keer binnen een aantal dagen weer over is, is het toch altijd schrikken als je het even niet meer weet.
    Maar je bent weer goed op dreef! Wat een fijne kleurtjes hebben die uiltjes, lekker lentegroen...
    Ben benieuwd naar dat rokje ook!

    groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha ... ze weten wel bij wie ze moeten aan kloppen!!
    Ziet er ook allemaal prachtig uit!!!

    Groetjes, Silvia

    PS .... Wel rokje laten showen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar! :-) Als ik niks heb wat af moet, zit ik altijd te twijfelen wat ik nou zal gaan doen, zoveel leuks om uit te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja hebben wij ook wel eens,maar gelukkig hebben wij dan voor onszelf een soort van to do list op een prikbord,ach en dan komt het meestal wel weer het gevoel zullen we maar zeggen ha ha,

    haakse dit weekend!!
    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatjes zijn die uiltjes en ook je konijntje erg leuk, gelukkig is het allemaal toch nog goed gekomen.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms heb ik geen van mijn werkjes zin..., maar ik heb nooit van "wat zal ik eens gaan maken?" Zo zijn we allemaal anders....
    Maar het moet wel een heel tevreden gevoel geven om steeds iets voor iemand te kunnen maken. En dat ze het zelf(s) aan je komen vragen!
    Deze uiltjes vind ik erg leuk, met van die sprekende snuitjes..
    En het knufdoekje blijft schattig, hoe vaak ik het ook zie. En dit is zo echt Nijntje!

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi, wil je het patroontje vandatnijntje knuffeldoekje met ons delen, ik wil het proberen te haken voor mijn pasgeboren kleindochter

    groetjes wilmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh heerlijk he?!?!?Haken is echt zo relaxed en ontspannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och heerlijk altijd iets te haken.
    En de uiltjs en knuffeldoekje is prachtig.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker als je voor iemand iets mag maken. Ziet er weer heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen