woensdag 6 februari 2013

Passen en meten kleine werkjes


Kleine snelle haakwerkjes blijf ik leuk vinden omdat je al heel snel resultaat ziet. Deze keer ook een lief klein varkentje en hippootje gemaakt en niet alleen de super populaire uiltjes (althans hier vliegen ze eruit voordat ze klaar zijn )

 

Voor het hippootje heb ik het patroon uit Dierenhangers haken gebruikt. Dit bracht mij op het idee om met het basispatroontje uit  dit boekje zelf eens aan de slag te gaan en eens te kijken of ik zelf tot een beestje kon komen. Met wat passen en meten en weer uithalen en opnieuw beginnen is het varkentje tot staan gekomen....
Het patroon van het uiltje vindt je hier

Liefs Jacqueline

7 opmerkingen:

  1. Superleuke hangers! Ik vind sleutelhangers maken ook erg leuk om te doen, gezellig die lintjes en kraaltjes erbij zoeken. Heel goed gelukt, je varkentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er leuk uit, knap gedaan met het varkentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je varkentje super leuk geworden! Natuurlijk ook het nijlpaardje en het uiltje, maar zelf bedacht is toch origineler ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien deze werkjes er super uit, prachtig gemaakt. Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig, vooral dat uiltje vind ik leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi haakwerk maak je!! Ga je onmiddellijk volgen.
    Lieve groet, Eveline

    BeantwoordenVerwijderen